"Nya Jobbet"

Jag börjar dagen med att tro det eller ej, sova för länge... Vaknar tre minuter innan jag ska börja och hoppar bokstavligen ur sängen och klär på mig och sticker dirket iväg till bussen. Det va inte så mycket jobb på morgonen så de va ju lugnt egentligen men jag avskyr att komma för sent!
Annars har dagen bestått utav en massa bärande utav kartonger och bockat av alla grejer vi fått... Det kom ju en hel lastbil från DHL full me kartonger så det var ju bara att börja träna arm musklerna direkt;) Imorgon kommer det en till från Ikea! Allt är bara en enda röra just nu känns det som, bygg gubberna är ju inte klara ännu på långa vägar, så nu trängs vi där i det stora huset med en massa leksaker som ligger överallt, bygg gubbarna som svär hela tiden och all våran egen personal som försöker hålla koll på alla grejer! Har jag nämnt att vi också bara har tre dagar på oss att fixa iordning allt innan vi ska börja skola in barnen! Det här är en riktig utmaning och det ska bli kul att se om vi kommer att klara det.
Det börjar kännas som om man är med i Extreme Home Makover:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0