Helg med besök.

När jag kom hem idag så låg Micka å sara i soffan och det blev jag glad för! Det är ju ganska skönt att ha någon att prata me när man kommer hem och allra helst en fredag!
Har blivit lite mer peppad att börja träna nu också när jag såg serafias lapp om alla tider för simmning och gruppträningar i högdalen:) Så snart ska de börja tränas... Tack Serro för att du satt upp den på kylskåpet!
I kväll blir de antagligen nån fest me Sebbe och dom, de paratade om att dra till gamla stan och de låter ju trevlig tycker jag!  Är hur trött som helst egntligen men känner mig ändå ganska taggad till att gå ut och parta lite;)

Sitter nu och väntar på att varmvattnet ska komma för de tog ju slut förut när de andra brudarna duscha... Sen ska man välja kläder och lite annat smått och gott å så är man igång!
Var å handla lite efter jobbet men hittade bara en tröja och ett strort brett skärp.

Ha en trevlig helg!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0