En hel helg hos Alexandra!

Det har varit en väldigt rolig helg men den hade också såklart sina lite mindre roliga stunder...

Det började med att jag å Alex gick till Laughing duck som ligger vid vasagatan och mitt favvoställe!
Vi gick dit för att ta en "öl" och bara ta de lugnt men fick två dryga killar på halsen som satte sig ner bredvid oss... Det av ju såklart mindre kul men de kompenserade vi sen med att ha jävligt roligt vi tunnelbanan, vi flummade oss ganska rejält och tog en massa kort:) Det var riktigt roligt!
I Lördags så var man ju såklart lite slite men vi pallrade oss iväg för att gå å shoppa lite, vi hittade inte så mycket så det blev inte så jättelyckat. På kvällen så gjorde vi oss iordning för ännu en kväll på Laughing Duck (Anki som vi kallar det) och det va jättemysigt de med, vi hittade lite bättre platser den här gången och sen så träffade vi på Lollo, Serafia, Oyalla m.m...
Idag så fick vi pallra oss upp ganska tidigt för att vi skulle på en lägenhetsvisning åt Alexandras bror och den var helt underbar, lite liten men helt underbar ändå:) Hade man några miljoner så skulle man ju lätt köpa den...
Sen träffade vi lollo vid solna centrum för hon å jag skulle iväg å titta på Pehr när han spelade innebandy men det hann vi aldrig riktigt med för jag å lollo hamnade nog lite för länge i flera olika affärer så att plånboken fick ta skiten;)
Nu är jag hemma och känner mig lite sliten men de är ju så de ska va el?
Nej nu ska jag ta å hoppa in i duschen så att man känner sig lite fräshare...
Blev tyvärr ingen träning i helgen men jag ska banne mig ta tummen ur arslet den här veckan å träna;)

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0