Confused...

Nu är jag hemma efter en rundtur på stan med lollo å Pehr, de blev en snabb rundtur för vi satt mestadels av tiden på Max men de va mysigt de me... Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att pumpa upp volymen på radion, då känner jag mig inte lika ensam här ute i vischan... Sen är de ganska skönt att ha de när man springer runt å packar som jag ska  göra snart för att jag ska till Alexandra i morgon å sova där!

Jag fick aldrig se den där lägenheten idag men  jag hoppas att jag kommer att få se den i morgon. Ska försöka klämma in de i mitt schema som jag känner just nu att jag har noll koll på...
Därför känner jag mig lite förvirrad, jag vet inte riktigt hur jag känner mig heller... Jag känner mig både glad, ledsen, irriterad lugn och stressad. Kan man känna så mycket på en och samma gång?? Eller är de bara jag som har den förmågan?
Nu ska jag återgå till mitt packande!

Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0