Besök.

Vi har besök från Gotland igen och den här gången så är de Micka å Sara.. De kommer alltså bli fest i helgen! De ser jag fram emot, behöver komma ut å få träffa lite folk. Visst jag träffar mycket folk på jobbet och har blivit ganska bra vän med många men just nu så vill jag träffa lite annant folk...

Idag så har jag suttit hemma och tittat på Sex and the City och de är ganska skönt att bara få slappna av efter jobbet men jag känner också en ganska stor längtan nu att få börja träna... Jag ska försöka göra de nu när jag får min lön och då ska jag även inhandla lite nya träningskläder! Jag förstår inte riktigt vad det är men jag kan tröttna så himla fort på kläder och en massa annat (även killar ibland!)
Jag har även letat lite efter en lägenhet som jag alltid gör när jag kommer hem och nu kom jag på att jag skall kolla upp en linje på en högskola här i närheten som verkar lite intressant. De va en på mitt jobb som tipsade om den och de skulle vara en linje där man kunde utbilda sig till både förskolelärare och lärare i 1-5 samtidigt. Jag har ju inte riktigt bestämt mig om vad jag vill ännu men tänkte att man kan ju alltid kolla... Varför känner jag hela tiden den här jävla stressen över att jag måste börja göra något klokt av mitt liv snart och de är väldigt snart?  Jag vill ju hinna med att göra så mycket! När jag blir gammal så vill jag vara den som har varit med om allt nästan... Men jag vill ändå ha ett klokt jobb som jag har nu, en fast bostad och en kille och de är det som jag känner mig stressad över. Jag är rädd att jag inte kommer att hinna med det! I förrgår fick jag frågan om jag har några egna barn! Vad säger de om mig? Att jag beter mig så pass vuxen så att jag kan ha egen familj eller att jag inte beter mig som en tjugo åring ska göra? Jag vet inte vad jag vill eller jo de gör jag men inte riktigt i vilken ordning! En sak som  jag vet är att jag kommer inte att skaffa barn med första bästa killen bara för att jag inte vill vara en gammal mamma, jag vill ju vara en ung mamma men jag har ändå mina regler och dom är ju bra på sitt sätt.
Ok nu svamlar jag, många har nog aldrig hört mig prata om sådant här men jag bara kände för att skriva av mig lite:)
Ni får ha tålamod med mig, ni kommer nog att få höra mer men vissa grejer tar ett tag innan jag vet hur jag ska skriva och förklara dem.
Det märks att jag inte har skrivit på länge nu när jag skriver så mycket. Egentligen så älskar jag att skriva, jag skriver mycker för mig själv som ingen annan får läsa men nuförtiden när jag inte har någon dator där jag kan skriva för mig själv så blir det aldrig av. Jag ska förklara lite bättre, Dator har jag men Serafia har inte word på sin och min bärbara som jag har med mig är så jävla seg så jag vill nästan aldrig ta fram den! Sen är jag också för trött eller inte att skriva... Nu har jag fått skrivit av mig lite men jag vet inte hur jag ska göra i längden för nu vill jag skriva och jag vill skriova mycket!

See ya!!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0