Arbetsnarkoman?

Har jag blivit en arbetsnarkoman? Ok i sommar så var jag väl de då jag jobbade ca 210 timmar på en månad när jag egentligen bara fick jobba 142 timmar på en månad men nu så är de lite skillnad tycker jag för nu kan jag inte jobba dygnspass. Jag trivs ju på jobbet och ibland känner jag att jag inte vill gå hem för att de finns inget att göra där...
Nu så finns det så mycket att göra också, de är möten hit och planeringar dit och jag trivs med det:) Jag känner att jag har kommit in i vuxen världen nu och är ingen liten unge längre som inte kan någonting. Jag har en massa erfarenhet nu och kommer att få mycket mer genom åren.
Jag tycker att nu när jag orkar och har tid så får jag vara en arbetsnarkoman, det blir ju lite klirr i kassan ju:P

Har fått svar på en lägenhet jag har sökt! Men den är lite dyr och det grämer mig lite faktiskt. Den kostar 4100 i månaden + att han ska ha en månads deposition. Men när jag tänker på att jag kommer att få ha min egen dator där så känns det genast mycket bättre. Jag måste bara få räkna lite på om jag har råd med de eller inte.
Jag tänker nog iaf gå å titta på den, det skadar ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0