Ytlig? Nej!

Vissa kanske kommer att tro att jag har förändrat mig ganska mycket, det kanske jag har när det gäller klädstilen och vissa åsikter men jag är fortfarande samma person! Såhär är det: Jag har ju börjat handla ganska mycket kläder och har börjat intressera mig mycket för sånt och kan tycka att det är skönt och lugnande att bara gå runt i en massa affärer men jag vill inte att andra ska komma å tro att jag har börjat bli ytlig bara för det. Jag är ännu samma tjej som ännu pratar gotländska och är stolt över det... Jag skulle kanske ha gjort samma sak på gotland om jag hade haft pengar då men man hade ju inget klokt jobb så de gick ju inte.. Nu lever jag lite mer och kan unna mig lite dyrare saker och de uppskattar jag, jag vet att jag inte alltid kommer att kunna det. Allrahelst nu när jag har eget boende, då kommer jag istället lyxa till de med saker till lägenheten;) Jag kännde att jag va tvungen att varna er innan jag kommer hem till gotland. Jag vill inte att man ska få fel uppfattning om mig bara för att jag flyttat till stockholm...

Det ska bli skönt att få komma hem snart och hälsa på men jag är rädd för att det ska bli för jobbigt när man kommer tillbaka till stockholm. Just nu så längtar jag inte tillbaka så jätte mycket men det är väl kanske för att jag försöker förtränga det och sen har jag kanske inte så mycket tid till de heller. De som går i mina tankar för det mesta nu är allt som har med de nya boendet att göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0