Sex and the city, för mycket!

Just nu så håller jag på att kolla klart på hela sex and the city boxen som serafia har här hemma och det är inte lätt, det blir bara ca två avsnitt åt gången för mer känner jag att jag inte har tid med, det finns ju annat som måste fixas också...
Jag kan tycka att det är skönt att komma hem och koppla av med några avsnitt av boxen för då kommer jag ifrån jobbtankarna helt. Jag vill inte riktigt ta med jobbet hem så då behöver jag något annat att tänka på och sex and the city är det bästa sättet att koppla av på tycker jag!
Men på den senaste tiden när jag ser Carrie sitta framför sin dator och hör hur hennes ideér bara flöder fram så längtar jag tills jag har min dator vid  mig, jag känner mig tom på något sätt. Kanske för att jag känner att jag har ganska mycket att skriva om men det försvinner när jag väl ska sätta mig vid datorn och skriva... Jag har inte riktigt någon inspiration längre... Jag älskar at skriva och när jag bodde hemma hos mamma så skrev jag jämt om allt möjligt... Om jag inte känner att jag vill prata med någon om mina problem så skriver jag om dom istället och sen mår jag bra, då har jag fått ur det ur mitt system.
Jag hoppas att jag bara kommer att känna mig hemma i den nya lägenheten för då kommer jag verkligen få fram min inspiration det vet jag!
Det är en annan sak som jag är lite orolig över att jag inte kommer att känna mig som hemma i min egen lägenhet, jag har ju trots allt aldrig bott själv så jag vet ju inte hur jag kommer att reagera.. Kommer jag att få panik? eller kommer jag att känna mig väldigt ensam?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0