Otur en annan dag, Karma igen?

Under hela fredagen så gick allt så bra, kom inte ens ihåg att de var fredagen den 13 men igår började det med att jag fick ställa in mina planer med Alexandra och hon fick komma hit istället å äta middag här för jag fick sån fruktansvärd magvärk.... Tänkte då att jag skulle testa en ny medecin som jag fått men som kunde va lite stark och de märktes. Jag var inte riktigt mig själv och när jag skulle laga middagen så går jag och bränner mig på spisen med fingret och idag så skar jag mig rakt i handen me en brödkniv... Kan man ha fredagen den 13 någon dag efter eller är de min karma som vanligt vill bråka med mig?? Nu vet jag iaf att jag inte ska ta den där medecinen när jag är själv och absolut inte när jag ska laga mat... Mitt omdömme var verkligen inte det bästa!
Annars så var de ganska mysigt att va här med men man hade ju sett fram emot att få gå ut och äta, jaja det får bli en annan gång.. Det har jag lovat Alexandra:)

På onsdag ska jag iväg och träffa nya hyresvärden och fastighetskötaren, Jag vet inte ännu om jag kommer att få skriva på kontraktet eller få nycklarna men de får vi se, då kommer alla frågor jag har besvaras! Snart är jag där, i min nya lägenhet och i mitt nya liv:) Det känns som de eftersom jag blir mer självständig då.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0