Karma

YES! Jag fick lägenheten!!! Nu har jag fått lite längre tid att hitta något annat... Jag tänker inte bo där i evigheter men nu kan jag söka något annat i lugn och ro, jag behöver inte ta första bästa lägenhet för att jag känner mig stressad och må piss över hela situationen. Jag kan vara lite mer kräsnare nu;)

Jag känner att jag har haft sådan tur med både jobb och och boende nu att något negativt måste ju hända snart och det har redan börjat... När jag nästan var utanför stugan igår kväll så skulle nog fan min nya handväska för 400 kr gå sönder.... Jag har inte hunnit använda den många gånger och innan det så ställdes all trafik genom Älvsjö in pga ett betongblock som ramlat på spåret så att alla tåg var tvugna att åka tillbaka dit dom kom ifrån! jag kunde ju som tur var ta mig hem på annat sätt men det tog evigheter innan jag var hemma... Vad kommer hända härnäst??
Jag vill egentligen inte tänka så men det är nästan oundvikligt när en massa sådana grejer händer...

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0