Karma och mera snö...

Jag har aldrig riktigt trott på karma förut men jag börjar nästan göra det nu...
Det har ju gått så bra med både jobb och boende nu så något annat måste ju gå fel som jag skrev förut, idag så har jag slagit i huvudet två gånger på samma ställe så att jag har världens bula och precis när jag slagit mig så kommer alltid ordet karma upp... Ja de måste ju gå jämt ut på nått sätt och det är tydligen på det här sättet för mig...

Annars idag så har jag precis varit å simmat i en timme i högdalen, det var otroligt skönt fast jag nästan höll på att banga ur för att jag var så jädrans trött, men jag tog mig själv i kragen och glad är jag för det:)
Det har även snöat hela dagen, det har varit en fin och lugn snödag idag... Sånt älskar jag men kommer inte tycka om det när det blir tö och en jäkla massa slask.

Ja nu har jag inte så mycket mer att säga för den här gången.

Hejsvejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0