Hemma och fryser med en kopp te.

Igår så var jag på en föreläsning om ADHD och den var väldigt intressant faktiskt. Han som pratade hade själv de och även hans son, båda har fått arbeta med sig själv väldigt mycket och de blev så intressant när han pratade utifrån sitt eget liv, man fick höra om det ur deras perspektiv... Jag var jättetrött egentligen men de va så intressant att jag bara satt och antecknade hela tiden:)
Idag så har jag vandrat runt i farsta på jakt efter badhuset som jag har försökt hitta förut men inte lyckats göra. Jag har kollat på kartor flera gånger och tänker alltid att de är ju enkelt att hitta men icke sa nicke;) Så nu tänkte jag sitta och rita av kartan från internet;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0