De börjar ljusna!

Äntligen så börjar snön att smälta och ljuset att ljusna! Precis det jag har längtat efter länge nu. Man blir ju så mycket piggare nu tycker jag eller är de kankse för att jag har varit hemma sjuk i nästan en vecka nu och har fått verkloigen vila ut? Jag var ju trots allt hemma på Gotland t.o.m där jag hade en liten upp passare som heter kent (min lillebror) så jag fick verkligen vila ut.
Nu är jag tillbaka och börjar bli lite nervös nu inför flytten, kan man verkligen vara nervös inför en flytt? Jag är väl bara rädd för att nått ska gå fel, VAD? De vet jag inte, men vad som helst kan!

I helgen var jag å hälsade på mina kära vänner på gotland och det var jätte trevligt men jag kände inte mig riktigt som mig själv, de visade sig att det var feber och inte så lite heller, nästan 40 grader som jag skulle köra 5 mil med! Det är inte något som jag rekomenderar! Jaja, jag kom hem och nu mår jag bra så nästa gång tjejer så ska vi hitta på nått riktigt roligt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0