Skolfoto!

Mmm, idag har vi tagit pesonalfoto och individuellt foto och jag kännde mig som när jag gick i skolan. Så förväntans full att i år kanske kortet blir bra! Man var tvungen att kolla sig i spegeln 20 gånger innan man är så illa tvungen att gå å ta det där kortet som man ångrar sen när man väl får se det och vill gå tillbaka i tiden å ta om...
Nej skämt å sido så gick de bra, Jag orkar inte bry mig så mycket. det är ju inte så att det finns någon snygg grabb som man vill se bra ut för:p

Idag är jag trötter verkligen så jag skippade träningen å gick hem för att kolla på film.
> Änglar och Demoner.
Det är nog en film som man måste se några gånger för att verkligen förstå allt.

Lika trötter är jag efter filmen om inte mer men jag måste nog ta å pallra mig iväg från datorn och röja upp lite i lägenheten.......
Vi hörs snart mina vänner

/M             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0