Hej hej hallå!

Nu är jag här igen;)

Den här veckan har varit fruktansvärt intensiv med inskolningar och avdelningsmöten men jag kan ändå klappa mig på axeln och säga tt jag har varit duktig för trots att jag har varit helt slut så har jag iaf hunnit med att träna två gåneger den här veckan! Idag så blir det kräftskiva i Norrtälje med Sebbe och grabbarna:) ag ska bara få tag på Lollo och kolla med henne om hur vi ska ta oss dit...

Nu ska jag snart tvätta och det behövs för det har jag inte gjort på ca tre veckor vilket är rekord för mig!
Så det är första gången som jag verkligen ser fram emot att få tvätta;) Så är det när man är ung...



                            /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0