....

Det blev ingen kräftskiva men jag har nog gjort lite nytta ändå kan jag tycka...

Jag har fått dom senaste avsntten av One Tree Hill! Åååå vad jag har längtat efter dom och snart börjar en ny säsong!! Jippi :)
Jag har även lagt ut en annons på blocket om att hyra en lägenhet och än så länge så har jag fått några svar men inga jag är så intresserade utav.... Vissa fattar ju inte vad man menar även fast man skriver ut det väldigt tydligt (ej rum) och ändå så får man såna svar... Hahaha, Ibland så förstår jag inte hur folk tänker....

Jag har även jobbat lite, jag har läst igenom alla arbetsplaner, verksamhetsplaner och krisplaner m.m. som är väldigt bra att göra lite då och då. Men egentligen så avskyr jag sånt, att bara läsa en massa text utan en spännande handling men det tillhör jobbet och där vill jag göra mitt bästa så då får man offra sig;)

Annars så har jag tagit det väldigt lugnt bara precis som min kära mamma vill att jag ska göra ibland:)



En bild på mig och mina kära syskon som jag saknar väldigt mycket!


Jag hoppas att jag kan få tag på en lägenhet snart så att dom kan komma upp och hälsa på mig och även bo hos mig som dom inte kan nu... :(

Så jag hoppas att alla håller tummarna för mig att jag hittar en lägenhet snart!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0