Det vanliga är igång...

Med det vanliga så menar jag min träning och dom vardagliga rutinerna... Jag var och tränade idag men i början så tänkte jag nästan strunta i det totalt, jag var till och med på väg att gå därifrån när jag precis kommit in men jag lyckades övertala mig själv och det slutade med att jag tränade mycket längre än vad jag brukar:p

Imorgon så ska vi ha personal fotografering och än så länge så har jag ingen aning om vad jag ska ha för kläder... Jag vill ju inte ha dom vanliga utan det ska vara lite mera fint men som jag ändå kan jobba med...
Problem, problem HAHAHA!!
På Torsdag så ska vi ha personalmiddag och det ser jag fram emot, sånt är alltid trevlig men jag hoppas bara att det inte blir så mycket jobba snack, det har jag inge lust med...

Jaha, det var allt för denna gång, för trevlighetens skull så skickar jag med två roliga och härliga bilder på mig och min man Carl Alfred;)

            



/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0