Back on Track!

Jaha, då står datorn där den ska stå;) Hemma i min lilla lägenhet med mig såklart! :D
Mycket har hänt och är inte säker på om jag kommer att komma ihåg allt jag gort men jag ska försöka mig på en liten update då...
Nån dag efter Fidepuben så följde jag med familjen Hult till burs café där Dan & Kjell spelade, hur trevligt som helst även fast det kom en störtskur! Sen så tog jag då den fruktade resan hem som jag inte alls ville göra, men jag var ju så illa tvungen till det till slut. Jag var deppig hela resan och så lyckas jag såklart träffa en jobbarkompis klockan kvart över fem på söndags morronen som ställer sig mitt framför mig hur glad som helst när jag helst bara vill komma hem med all packning och gå å lägga mig. Ibland så lyckas man ju också eller hur!
Nu har jag börjat jobba och det känns än så länge ok, de har varit en ganska lugn start faktiskt...

Nu vill jag bara påminna alla om att jag fyller år på Lördag! Så Grattis till mig då:P
Jag vill inte fira så särskilt mycket egentligen, men jag tycker att det är ganska kul att påminna folk bara;)
Det enda jag vill är att få vara med mina närmaste vänner på Lördag...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0