Tvätt tid!

Idag hade jag tvätt tid för att jag slutar alltid tidigt på Onsdagar så då hinner jag ta vid 5 till 7 men idag när jag skulle åka ner med hissen så frågar killen som åkte med mig om jag skulle tvätta, Ja men det är väl såklart när jag kommer med värsta tvättkorgen full med kläder och tvättmedel... Det visade sig att han ahde den tvätt tiden men var fan tog då mitt lås vägen? Jag vet att jag var nere nu i veckan ovh bokade men när jag kom  ner så satt låset på parkering...... Killen hade redan tvättat som tur var så jag fick ta den tiden ändå, puh! Där hade jag verkligen tur. Men jag undrar vem det är som går och spökar där nere, kanske hyresvärden kanske! Ahhh, Vad jag kan bli irriterad på sådant...
Känns som om det bara blev negativt nu men annars så har dagen varit bra, har påskpysslat hela dagen eftersom det var så tråkigt väder så att man inte ville gå ut. Då är det skönt när man kan bestämma själv faktiskt:)

Glad Påsk på er alla!  

/M

Kommentarer
Postat av: Carolina

Glad påsk =D

2009-04-09 @ 15:36:11
URL: http://caroliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0