Soligt värre:D

Ja, igår så kom då äntligen den efter längtade vår solen!
De va bestämt att jag å Alexandra skulle gå å handla lite på stan men innan de så träffade vi Lollo vid Karlberg och gick vidare vid kungsholmen vilket var hur mysigt som helst:D Lollo var tvungen att åka till jobbet sen så då var de bara jag och Alexandra kvar och efter stan så gick vi till kungsträdgården å det var lika mysigt där! Jag tror att min sommar i år kommer att bestå av att gå runt i stockholm...
Idag tänkte jag också lägga upp lite bilder för en gångs skull:P

          Mysigt va!



Lite andra bilder :D
          ♥


Hittade även den här bilden som jag älskar! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

Härliga bilder du lade upp gumman!!

Härliga minnen blir det.. <3

2009-04-18 @ 15:31:17
URL: http://dearpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0