Sol och grillning!

Igår så var jag med min underbara Lollo! Vi började dagen med att äta frukost vid Karlbergs slott, där solade vi också samtidigt som vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord:D Man kan behöva det lite ibland känner jag. Sen hämtade vi Pehr och satt oss vid en uteservering och tog varsin öl, det var faktiskt väldigt gott, det passade på något sätt in i den mysiga stämningen som vi hade. Till slut började vi känna oss hungriga så vi beställde ut lite mat och då bestämde vi oss också för att vi skulle grilla på kvällen, så det dagen var hur mysig som helst om man bortser från att jag brände mig lite på bröstet och pannan;)
Jaja, det är bra med lite färg nu innan jag ska iväg till Italien på onsdag.

Idag så har jag tagit en runda på stan och köpt en massa nyttiga och bra saker till lägenheten med Alexandra...
Man var ju tvungen att tänka till två eller tre gånger extra om man verkligen behövde den saken man tittade på för att pengarna kan ju inte räcka till allt riktigt... Den här månaden så ska jag försöka att inte handla så mycket, bara mat. Ska jag handla något så får det bli i Italien...

Blev så hemskt pysslig och städsugen nu när jag kom hem så jag ska försöka hinna med lite till innan jag ska ner och tvätta.
Det är en underbar dag idag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0