Snart så:D

Håller på att pula och pyssla lite här för mig själv samtidigt som jag packar... Det är mycket man ska komma ihåg...
Just nu så har jag nog stängt av allt vad känslor heter... För jag känner ingenting just nu angående resan... Jag försöker bara att förbereda mig så mycket som möjligt. Kommer det att bli Katastrof eller Underbart??

Idag fick jag turligt nog sluta en halvtimme tidigare, då stack jag in till centralen och växlade pengar, köpte bussbiljett och hann till och med hälsa på Lollo och Serafia en snabbis på pressan:D
Ikväll ska jag verkligen försöka gå och lägga mig tidigt för att jag ska upp 04.15 imorgon och jag undrar om jag verkligen kommer att komma upp :/

Får jag tag i något internet så ska jag försöka skriva lite men annars så kommer det bilder när jag är hemkommen:P

Ha de super! För de komme jag att ha det;P

/M

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är saknad...

2009-05-03 @ 18:57:24
URL: http://dearpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0