Myskväll!

Samtidigt som jag skulle tvätta idag så har Lollo varit här vid mig:D Medans vi väntade på tvätten så tittade vi på film, käkade chips och åt kebabtallrik. Det blev dock mycket springande upp och ner men sånt får man ta ibland... Jag fick iaf min tvätt klar tillslut...
Det har varit en väldigt skön helg må jag säga även fast jag är väldigt orolig över flygresan till Italien. Jag var ju vid doktorn i fredags och han sa att jag kommer att få brakont när vi ska åka ner för att landa!
Varför kommer jag att få det? Jo för att jag har vatten i eller bakom trummhinnorna vilket gör att jag måste tryckutjämna det på något sätt när vi ska landa.. Så just nu så vill jag faktiskt inte åka till Italien. Ja nog är jag tokig allt men mitt problem är att jag inte vill börja gråta framför mina kollegor, det handlar nog om min stolthet och att jag inte känner dem tillräckligt ännu heller för att låta dem se mig gråta som bara den...

Jag tycker att alla ska hålla tummarna för mig vid 11.30 ungefär på Onsdag när jag är på väg ner!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0