Mjuk start

Var å tränade idag, de var riktigt skönt även fast jag inte var där så länge. Det blev som sagt en mjukstart för det var första gången som jag var och tränade i farsta sim och idrotttshall för jag hittade äntligen vägen dit:D Eftersom jag aldrig varit där innan så tog jag det mest lugnt idag och kollade runt i gymmet. Det var väldigt skönt att va där idag för det var inte för mycket eller för lite folk utan det var precis lagom.. Hoppas att det är så varje söndag för då kommer jag ha söndagen som en träningsdag.
På vägen hem när jag åkte tunnelbana mellan gullmarsplan och skanstull så var det en person som tänkte hoppa från bron, så de var full rulle med ambulans och brandkårs personal, då måste man må dåligt då om man tänker göra något sådant drastiskt...

Nu så får man snåla lite med pengarna, jag har nog varit lite för frikostig med pengarna den här månaden och det får jag betala nu... Sånt är livet, nästa månad kommer jag nog inte vara lika frikostig... Man lär ju av sina misstag men jag kan ändå tycka att det är bra att jag får vara med om det också för det har jag aldrig riktigt fått gjort när det är jag som har ansvar för pengarna... så det måste ju vara en första gång för det med... Jag har ju i värsta fall mina sparpengar.
Nej nun ska jag njuta av min sista helgdag:D

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0