Massage:D

Idag så hade jag bokad tid vid massören i Farsta och det var skönt att få slappna av en stund, men det var inte det lättste att försöka sluta tänka på allt som går i mitt huvud just nu... Jobbet, lägenheten, resan till Italien och mycket mer är det just nu som bara snurrar runt i mitt huvud...

Imorgon så ska jag på utflykt till ett muséum med en grupp med barn och då ska jag ha matsäck med mig, det första jag började tänka på då va: Vad i helvete ska jag ha med, jag som inte har nått kök! Men jag tror att jag har lyckats fixa det problemet ganska bra:D Det blir köpta pannkakor med jordgubbs sylt som jag har provsmakat redan ikväll och det var väldigt godkänt, det bästa är ju att dom går att äta kalla också! Visst är jag clever!
Det var allt för idag!

/M

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt med massage!!

Pannkakor kan man äta jämnt! alltid lika gott. men snart kanske du har kök ;)

puss på dig!

2009-04-21 @ 23:13:35
URL: http://dearpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0