Hektiskt hektiskt!

Började dagen med att gå upp i ordentlig tid för att jag skulle ringa till doktorn, jag fick stå i telefonkö i typ 20 min och helt plötsligt så kommer min hyresvärd inrusande så jag måste gå till dörren å prata med henne, där vid dörren så har jag ingen täckning så när jag precis kommit fram så dör det! Jag skyller allt på den där jävla hyresvärden!! Vad förbannad jag va, jag hann ju inte ringa upp igen för då skulle jag iväg till jobbet... så jag får väl försöka imorgon på jobbet om jag hinner...

Vi hade två personal som var sjuka idag så när jag kom till jobbet så var allt en enda röra... Så idag så har det bara varit jag, Åsa och en vikarie. Så idag har varit en väldigt hektisk dag men jag avslutade den med att stänga dagiset ute vilket var väldigt skönt...

På min rast idag så satt jag på en bro vid magelungsjön och förbi så flyter denna varelse.



Nu så har jag hittat mitt ställe iaf där jag tänker ha mina raster under sommaren, perfekt för att bara ligga å sola en halvtimme:D


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0