Skärholmen

I går så va jag å Lollo i skärholmen och handlade lite kläder och varsin ny mp3! Meningen var att vi skulle träffa Alexandra där men hon gick me sin bror och de blev liksom inte så som vi hade tänkt oss, då kändes de lite onödigt att åka dit faktiskt när vi kunde ha åkt in till stan för att de var mycket närmare dit....
Nu börjar en ny vecka och i helgen kommer jag hem till gotland en snabbis, ska försöka träffa dom flesta men de känns som om de kommer att bli lite tajt. Jag ska få köra iaf!!! Nu har de börjat klia väldigt mycke i fingrarna.... Jag trodde inte att jag skulle sakna de så här mycket. De försvinner väl sen hoppas jag... För annars så blir de svårt att stanna kvar här uppe, jag saknar redan så mycket som gör de lite smått svårt ibland...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0