Update

Ok, lite update här...
Var och tittade på en lägenhet i Tungelsta i Tisdags men tackade nej till den för att den va så långt ifrån stan och för att Tungelsta är typ som Havdhem, litet och tråkigt... Jag blev deprimerad nästan så fort jag kom dit så jag var verkligen inte sugen på att tacka ja även fast själva lägenheten var hur fin och stor som helst... Jag, Lollo och Serro får trängas i vår lilla tvåa ett tag till tills jag hittat något annat...
På tal om Lollo och Serro så sitter de bredvid mig här nu och mumsar på chips och hälsar till alla bloggläsare!!

Idag så har jag varit me Alex på stan, de blev inte så mycket gjort förutom att vi gick runt lite överallt i stan.. Jag lärde mig hitta lite mer iaf. Sen kan jag tycka att de är ganska mysigt att gå runt så där på kvällen för de är inte så ofta som man kan gå så själv, man måste alltid gå två ju...
I morgon så blir de väl lite shopping på skärholmen me Alex och kanske utång sen...

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0