Gotland

Jag tänkte berätta lite om jobbet!

Just nu så jobbar mest i en förskole klass och på fritids, i förskole klassen så jobbar jag som resurs åt en liten kille som har energi så det heter duga! En dag i veckan så jobbar jag även på en dagis avdelning. Jag trivs bäst just nu i förskole klassen och fritids för att där har jag ju varit mest, jag har inte kommit in gruppen på förskolan riktigt ännu när jag bara är där en dag i veckan.
Jag jobbat här i tre veckor nu (WOW vad tiden går fort!) och fjantar mig som om jag vore hemma... haha.. Jag stor trivs, fast de enda jobbiga är att de är så mörkt ute nu, de är så fruktansvärt jobbigt att gå upp och man är så trött när man kommer hem.
Jag tror att jag trivs så bra där jag arbetar också för att de finns så många i min egen ålder, vi kan ha väldigt kul tillsammans.
En grej som är poppis just nu bland barnen är att måla av bilder ur en tatureings bok och dom är inte riktigt villiga att måla av de själv nej! Nej dom vill att jag ska göra de så jag har fullt upp nu om dagarna med att sitta å måla:) Jag har fått beställningar nu som jag ska måla på båten i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0