Början på nytt liv!

Mycket har hänt som vanligt men den här gången så har jag flyttat från ön till stockholm för att tro det eller ej men jag fick jobb och det fick jag nästan dirket också. En vecka efter arbetsintervjun så jobbade jag där, så de var bara att ta sitt pick och pack å sticka de... Jag har nu jobbat där en vecka och trivs bra där. Jag har fått hoppa in i grytan direkt så att säga. Just nu så jobbar jag som månads vikarie på en förskola/skola och ska sedan efter års skiftet vara med och starta upp en ny förskole avdelning och idag så fick vi se på den nya byggnaden och den var hur mysig som helst.
Snart börjar alla möten och planeringar för den nya avdelningen! De ska bli spännande samtidigt som de kommer att vara väldigt läskigt eftersom jag aldrig har gjort något liknande.

NancyGirl♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0