Snö!!

Nu så har första riktiga fina snön kommit hit till stockholm, när jag skulle gå hem vid halv fem idag så snöade de för fullt och de hade jag absolut inget emot för det var ju så fint. Helt plötsligt så var ju den tråkiga vägen från bussen och hem jätte mysig! Så jag bestämde mig för att bara mysa i kväll med att tända en brasa i vedspisen, sätta på en film och äta lite godis;) Filmen tog ju slut efter ett tag så nu sitter jag med datorn i knäet och lyssnar på Dolly Parton, fick sån lust att lyssna lite på henne... Fick även lust att ta fram kameran och börja fotografera lite så snart kommer bilder!!
Nu när det har börjat snöa så här mysigt och julen börjar närma sig så börjar man ju så klart bli lite sugen på att lyssna på lite jul musik så jag var ju också tvungen att ladda ner lite. Visst blir man sugen? Allra helst när alla grannar redan börjar pynta utomhus och i alla affärer har de också redan pyntat klart nästan.
Jag hoppas att snön är kvar någon dag nu och att det inte blir äckligt slask istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0