Ny frisyr

Japp nu har jag färgat håret till mörkrött typ, han som färgade och klippte mig sa aldrig vad den hette men han sa att jag skulle passa jättebra i den och jag litade på honom. Det var första gången som jag kände redan från början att jag skulle bli nöjd och det är jag verkligen! Jag känner att jag hade lite flyt nu också när jag skulle hitta en bra frisör salong för jag hittade en nästan direkt, dit kommer jag att gå i fortsättningen:)
Det kommer bilder senare men än så har jag inte hunnit ta några.

Jag kan inte berätta så mycket om mitt arbete eftersom jag har tystnadsplikt men jag kan berätta en liten kul grej som jag pratade med mamma om igår. Först ska jag bara berätta för de som inte vet att jag har väldigt svårt med matte, allra helst siffror och nu så jobbar jag lite som en mattelärare åt ett barn, jag kommer på egna matteuppgifter och det är ganska kul allra helst när jag ser hur kul barnet tycker att det är.
Jag har klarat ett till mål i mitt liv. Jag är på god väg till att mina framtids drömmar ska bli sanna.

Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0