Lugn kväll.

Idag har jag också haft en lugn kväll med lite julmusik och så har jag tittat på det senaste avsnittet av OTH, de har jag längtat efter hela dagen. Så jag tänkte också passa på att skriva lite idag med, för när helgen kommer så är det en massa annat som man ska göra, man hinner ändå inte göra allt för tiden går så fort här. Helgen är över på ett kick nästan. Snart så har jag varit här i två månader redan..
En väldigt skön och bra nyhet som jag fick idag är att jag kommer att få va ledig från den 24 till den 28, jag jobbar den 29 och den 30 sen är jag ledig från den 31 till den 7 Januari! Jag är ledig ganska länge och måste verkligen passa på att vila upp mig. Ska försöka umgås lite med vännerna när jag är nere om dom vill och har tid för mig. Annars så ska jag nog bara ta de lugnt.. Fasta jag en känsla av att de kanske inte kommer att bli så, hoppas kan man alltid!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0