Lite öl ikväll...

Är hos Alexandra nu och väntar på att hon ska komma ur duschen så att jag kan duscha:P
De är tänkt att vi ska gå på Anki ikväll vid centralen typ, först ska vi dricka lite här hemma och sen ska vi iväg och ta en öl typ. Inget riktigt festande ikväll är de tänkt men vi får se, av alla de gånger jag har gått ut så har jag lärt mig att det man har planerat blir typ aldrig av och blir det de så är de bara en del utav det...
Det är riktigt mysigt ute nu med all snö men jag är väldigt rädd för att halka med mina skor, dom är inte dom bästa skorna till vintern nej.. Ska väl försöka pallra mig iväg till farsta centrum någon gång i veckan och försöka hitta några kloka skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0