Gotland

Som de flesta vet så har jag varit på Gotland i helgen, både roligt och efterlängtat... Men resan tillbaka till sthlm var ju inte den roligaste! De var ju hur mycket folk som helst så klart och jag hade ingen sittplats! Jag hittade tillslut ett hörn vid en trappa men den var ju inte alltför skön, jag lyckades lägga mig skönt tillslut men när jag väl gjort de så var de bara 30 min kvar tills vi skulle gå av TYPISK! Nu bokar jag nog alltid sittplats...
Jag har även varit på de första mötet nu om den nya avdelningen, jag fick träffa många nya och nu så känns det lite skrämmande spännande om ni förstår vad jag menar. Nu ska vi börja planera tillsmammans och beställa möbler m.m.
De jag mest är rädd för som jag alltid är inför ett nytt jobb är om jag kommer att trivas ihop med dem jag jobbar med, kommer jag att trivas med de nya arbetet och allt vad de innebär?? Vad ska jag göra om jag inte trivs? Sluta? De positiva är att dem jag jobbar med är i rätt okej åldrar om ni förstår? Jag kommer att jobba med en tjej som är i min ålder, en som är ganksa ung mamma och en äldre tant. Så de kommer nog att bli ganska jämt men den äldre tanten verkar lite butter så därför är jag lite osäker om hur de kommer att fungera... Nu framöver iaf så kommer de bli många möten.

Ha de bra nu i höst vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0