Dåtid, nutid och framtid...

Hej!!!
Den här veckan har både varit rolig och jobbig, eftersom jag trivs på jobbet så har det varit väldigt roligt. Jag kan se fram emot att gå till jobbet på morgonen för att jag vet att jag kommer ha roligt annars så skulle jag nog inte alls gått iväg om jag inte trivits... För mig så är de väldigt viktigt att jag trivs med de jag gör. De har ju varit lite jobbigt också för vi har haft en massa möten den här veckan och jag har varit så trött så när vi satt i onsdags och skulle beställa all nya möbler m.m. till nya avdelningen så hade jag jättesvårt att kunna koncentrera mig på de jag gjorde. Jag skulle vilja kunna koncentrera mig till 100% på det egentligen annars så har allt gått väldigt bra och i helgen så ska jag väl försöka ta det lugnt, de säger jag egenligen varje helg men man kan ju hoppas:)

Jag tänkte berätta en lite rolig och nostalgisk grej om hela grejen med att jobba på en skola också.
Jag har precis blivit vän med en gammal barndomsvän på facebook så nu kommer alla minnen tillbaka om vad vi brukade leka konstant när vi gick i mellanstadiet... Kan ni gissa vad de va?? Jo de var skola och samtidigt nu så jobbar jag på en skola, vi köpte till och med en whiteboard tavla till att skriva på. Hela tiden går jag och tänker på att jag lyckades att göra de som jag tyckte om när jag var liten... Jag har ändå varit lite tveksam ifall jag verkligen vill jobba som lärare men nu så känner jag mig mer åt den sidan... Antingen så kommer jag att plugga till förskolelärare eller till typ lågstadielärare. Jag tänker iaf inte ha bråttom med att börja plugga nu utan först ska jag starta upp den här nya avdelningen och jobba ett tag så att jag inte behöver ta så mycket lån sen får vi se vad jag har bestämt mig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0