Vinterkräksjukan!

Har jobbat på en dagisavdelning där alla ordinarie fröknar var sjuka idag och det kändes lite hemskt nu när julen kommer smygandes runt hörnet! Men de blev lite mysigt ändå i slutet när jag och Christoffer satt med tre barn och han spelade gitarr för oss;)

Som ni har märkt när jag har skrivtit så är det fullt upp hela tiden men när jag var på väg till jobbet i morse så kom jag på att det nog ganska bra att det är det ändå för annars så skulle jag nog ha längtat hem för mycket... Jag kan ändå känna att det kan bli lite för jobbigt när man tänker på alla hemma, allra helst Paloma. Så de är väl därför jag ser till så att jag har fullt upp hela tiden.. Jag trivs jätte bra här annars, har ju fått en massa julklappar av barnen och deras föräldrar så jag måste ju gör något bra:P

Måste bara berätta lite som hänt på skolan också... Nu får ni inte tro att det är någon hemsk förortsskola utan den är väldigt mysig och bra annars men idag fick en varning utav polisen att det finns en person som kör runt i en bil och plockar in barn i bilen så vi måste verkligen hålla extra koll på dem nu! Sen har vi rånet i Farsta som några av barnen nästan bevittnade. Det var faktiskt ett barn och föräldern som såg rånarna och var tvugna att bli förhörda av polisen, rånarna körde tydligen ner förbi våran skola så när jag var där så kom polis, helkopter och hela köret!
Thats all for tonight! See ya Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0