Söndag

Nu har det hänt mycket i veckan. Jag kan börja med att berätta att i onsdags så var jag, alexandra och clabbe publik i "Fredag hela veckan" . Det var en rolig upplevelse men jag hade sån huvudvärk som förstörde det mesta.
Nu har Alexandra färgat håret igen och den här gången så var det jag som gjorde det, vi var nästan tvungna att görs det för Alexandras röda färg hade nästan försvunnit och blivit rosa istället och det är ju inte så kul att gå med..

Nyårsafton blir jag inte klok på, jag vet inte alls hur jag ska göra.. Nu ska jag kankse inte jobba den andra och femte Januari och då vill jag ju åka hem för jag vet inte alls när jag kan åka hem nästa gång. Men jag har lovat Lollo och Pher nu att jag ska äta middag med dem och Micke men innan har jag lovat Frida och Erika, Nu sitter jag verkligen i ett dilemma här. Jag vill vara med alla men det går ju tyvärr inte:(
Jag måste ännu kolla om det är säkert att jag inte ska jobba den andra och femte så får jag återkomma med hur jag ska göra...

Nästa vecka ska jag stå och prata inför alla de nya föräldrarna till den nya avdelningen! Börjar bli skit nervös, jag ska visserligen inte prata hela tiden och inte allt för mycket heller men jag är ännu den yngsta där och är rädd för att många kommer att undra vad fan jag gör där när jag knappt har kommit ur skolan.. Ni får hålla tummarna för mig på Onsdag!

Det var väl allt för mig den gången men vi hörs snart!
Puss och Kram:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0