Jul!!!

Nu har jultomten varit här och jag är där jag ska vara;) Hemma alltså... Det har varit väldigt skönt och allra helst när jag har varit hemma så mycket och kunnat få fixa här hemma i lugn och ro med mina grejer som det inte finns någon ordning på just nu.
I morgon ska jag upp igen och jobba två dagar sen kommer jag tebax och då är de väl planerat att träffa dem flesta vännerna.. ååå vad jag längtar nu.. Känner inte alls för att åka upp igen, inte för att jag inte vill jobba utan mest för att det är så jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden. Jobba kan jag gärna göra nu när det inte kommer vara så mycket barn och jag ska jobba med Elin och Christoffer, de kommer nog bli väldigt roligt... Bara ung personal:P

Ha ett riktigt gott nytt år nu Allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0