Här kommer bilderna!!

Lite bilder från en kväll med mig och Alexandra!


Detta är då våran mysiga brasa som brukar värma upp oss:)
                                   Vi måste ju ha en brasa också som vi kan sitta och mysa framför med pepparkakor och glögg:)
Här är vår öppna spis! Mysig va??;)              Här försöker jag värma upp stugan lite:)


Så här trångt är då vårat lilla kök:)                                                             Alexandra och jag började baka pepparkakor en fredagskväll!
Det är lite trångt i vårat kök men de är bara mysigt;)           Här bakas det pepparkakor!


Här leker jag husmor!                          Så här blev då våra fina pepparkakor som vi gjort utan några formar och bara med våran fantasi!
Här leker jag hemmafru:D                     Så här såg de ut när vi var klara...


Här har hon ramlat i den fina snön för första gången i år!                                                    Här glider hon nerför nästan hela backen med sina sommarskor!
Alexandra har ramlat för första gången i år!;D             Sedan gled hon nerför hela backen!!


Lite röda ögon men här ser ni hur mitt hår ser ut nu:)
Och här kommer kortet där ni kan se min nya hårfärg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0