Bättre

Ja nu börjar bli bättre faktiskt.. Det var ett tag där som jag trodde att jag aldrig skulle bli bättre men se du de blev jag iaf lite så att jag kan jobba;) Så som sagt så har jag börjat jobba igen och de va skönt att få komma in i rutinerna igen men otroligt jobbigt att behöva gå upp så tidigt när man har kunnat sova hur man ville i en veckas tid och sen måste gå tillbaka till gamla morgontider, det är inte kul.. Men det är något med skogås eller är det sthlm? Jag tycker det är skit jobbigt att gå upp på morgonen nuförtiden. Jag har aldrig haft så mycket problem med att vakna och pallra mig upp ur sängen förut... Vad kan de bero på?? Delvis är det mörkret men ändå inte bara det, det är något annat också som spelar in i det hela om ni förstår vad jag menar.

Hoppas ni har det bättre i det mörka decembervädret!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0